본문 바로가기

음악/팝송월드

As Tears Go By / Susan Wong





As Tears Go By / Susan Wong

It is the evening of the day
I sit and watch
The children play 
Smiling faces I can see 
But not for me 
I sit and watch 
As tears go by 
어느 날 저녁 때 였어요 
나는 아이들이 놀고있는 모습을
바라보고 있었지요
아이들은  웃고 있었지만
나를 위한 웃음은 아니었어요
나는 눈물만 흘리며
멍하니 바라만 보고 있었지요

My riches can't buy everything
I want to hear 
The children sing 
All I hear is the sound 
Of raining falling
on the ground 
I sit and watch 
As tears go by 
나는 가난뱅이랍니다
어린이들이 부르는
노래소리를 듣고 싶어요
하지만 내게 들리는 소리란
땅위에 떨어지는
빗방울 소리 뿐이네요
나는 눈물만 흘리면서
멍하니 바라보고 있었지요
It is the evening of the day
I sit and watch 
The children play 
Doing things I used to do
They think are new 
I sit and watch 
As tears go by
어느 날 저녁이었어요
나는 아이들이 놀고있는 모습을
바라보고 있었지요
예전에 내가 했던 놀이들인데
그애들은 새로운 것인냥 
생각하고 있나봐요
나는 눈물만 흘리면서
그 모습을 바라보고 있었어요  

 
카페 >하늘색꿈과 행복한 음악정원


글쓴이 : 나비| 원글보기


LIST