본문 바로가기

음악/팝송월드

My Fathers Eyes / Eric Clapton


 

Sailing down behind the sun, wating for my prince to come
태양을 뒤로하고 항해를 하며, 다가올 나의 왕자님을 기다리면서
Praying for the healing rain to restore my soul again
나의 영혼을 되돌려 줄 치유의 비를 내려달라고 기도하죠
Just a toerag on the run
달리다 갈라진 발가락
How did I get here
어쩌다 여기까지 왔을까
What have I done
내가 무슨 일을 하는 건가
When will all my hopes arrive
언제 나의 모든 희망이 이뤄질 것인가
How will I know him
어떻게 그를 만나볼까
When I look in my father`s eyes
내 아버지의 눈을 바라볼 때 말야
Then the light begins to shine and I hear these ancient lullabys
그러면서 빛이 밝아오기 시작하고 옛날의 자장가를 들었지
And as I watched this seedling grow, feel my heart start to overflow
그리고 작은 이 씨앗이 자라는걸 볼 때 내 가슴이 벅차 오름을 느꼈지
When will I learn the words to say
무슨 말을 해야할지 언재쯤 알 수 있을까
How do I teach him
어떻게 그를 가르쳐야 할까
What do we play
무엇을 하며 놀을까
If I did, I`d realize
그랬다면 난 이해할 수 있었지
That`s when I need him, that`s when I need my father`s eyes
내가 아버지께서 필요할 그때 아버지의 시선이 필요한 때지
Where you really so far away
당신은 정말 멀리 떠났어요
Where you really so far away
당신은 정말 멀리 떠났어요
Where you really so far away
당신은 정말 멀리 떠났어요
Where you really so far away
당신은 정말 머리 떠났어요
Then the jagged edge appears thtough the distant clouds of tears
그 때 저멀리 눈물속의 희미한 그곳에 흐릿한 모습이 나타났지
I`m like a bridge that has washed away; my foundations were made of day
난 마치 씻겨나간 다리처럼; 나의 기초는 흙으로 만들어졌나봐
As my soul slides down to die
나의 영혼이 무너져버리는 듯이 말이야
How could I lose him
어찌 내가 그를 보냈을까
What did I try
내가 한게 무엇인가
If I did, I`d recoznize
내가 알아차렸다면
He was here with me
그는 나와 함께 있었어
I`d looked into my father`s eyes
난 아바지의 눈을 바라보곤 했었지
As my soul slides down to die
내 영혼이 무너져 버리는 듯 말야
How could I lose him
어찌 내가 그를 보냈을까
What did I try
내가 한 게 무엇인가
If I did, I`d recognize
내가 알아차렸을 땐
He was here with me
그는 나와 함께 있어
I`d looked into my father`s eyes
난 아버지의 눈을 바라보곤 했었지



노원의 사진 여행


LIST

'음악 > 팝송월드' 카테고리의 다른 글

Lauren Christy ~ The Color Of The Night  (0) 2020.04.15
Chiara Civello — Petite Fleur  (0) 2020.04.15
Dean Lewis - Waves  (0) 2020.04.15
Love is in your eyes / Gerald Joling  (0) 2020.04.14
Kill! Kill! Kill! ,, Pierces  (0) 2020.04.14