본문 바로가기

음악/팝송월드

Lacy J. Dalton ~ Black Coffee

Black Coffee / Lacy J. Dalton(m.v)



Lacy J. Dalton ~ Black Coffee



Black Coffee, blue mornin'

Toast is burnin' and the rain keeps pourin'

Bad feeling I'm losing you Black Coffee,

green envy Jealous of the way

that you used to love me

Bad feeling I'm losing you I don't know

if I can live without you I don't know

if I can understand it Don't know

 if I can, know if I can If I could

only think of one good reason

To make this crazy love affair worth leaving

Oh, you know that I would, you know that

 I would Black Coffee, red warning

No good news in the news this morning

Bad feeling I'm losing you I don't know

if I can live without you I don't know

if I can understand it Don't know if I can, know

if I can If I could on ly think of one good reason

To make this crazy love affair worth leaving

Oh, you know that I would,

you know that I would Black Coffee,

blue mornin' Toast is burnin'

and the rain keeps pourin' Bad feeling I'm losing you

I got this bad feeling I'm losing you Black

Coffee, blue blue feeling...

블랙커피 우울한 아침

토스트는 타오르고 비는 퍼붓는다

내가 널 잃을 것 같은 불길한 예감

블랙커피 심한 질투심 니가 나를 사랑한 것에 대한

질투심 내가 널 잃을 것 같은 불길한 예감

난 너없이 살 수 있을지 모르겠어

내가 그걸 받아 드릴 수 있을지 모르겠어

내가 받아드릴 수 있을지 내가 받아드릴 수 있을지 몰라

내가 오직 단 한 가지 좋은 생각을 한다면

이 미친 사랑을 떠나는 것

오 넌 내가 그럴거라고 믿지 넌 내가 그럴거라 믿지

블랙커피 적색 경보

오늘 아침엔 좋은 소식도 없어

내가 너를 잃을 것 같은 불길한 예감

난 너 없이 살 수 있을지 몰라

내가 그걸 받아드릴 수 있을지 모르겠어

내가 내가 받아드릴 수 있을지 

내가 받아드릴 수 있을지 몰라

내가 오직 단 한 가지 좋은 생각을 한다면

이 미친 사랑을 떠나는 것

오 넌 내가 그럴거라고 믿지

넌 내가 그럴거라 믿지

블랙커피 우울한 아침

토스트는 타오르고 비는 퍼붓는다

내가 널 잃을것같은 불길한 예감

내가 널 잃을거 같은 불길한 예감이든다

블랙커피  불길한 불길한 예감

Black Coffee



 
카페 >추억의 팝송.가요

글쓴이 : 눈꽃송이| 원글보기


LIST

'음악 > 팝송월드' 카테고리의 다른 글

Simon Butterfly/ Rain,rain,rain 1 1  (0) 2017.08.17
Smokie - Bang Bang   (0) 2017.08.17
Histoires de luv - K-Maro  (0) 2017.08.17
Nadia Ali - Ride With Me   (0) 2017.08.17
Killing Strangers - Marilyn Manson  (0) 2017.08.17