본문 바로가기

음악/팝송월드

Mariah Carey ㅡ Without You


스마트폰듣기  

스마트폰저장 


 

No I can't forget this evening
이 저녁도
or your face as you were leaving
떠날 때의 당신 얼굴도 잊지 못해요
But, I guess that's just the way the story goes
그러나, 얘기가 흘러갈 뿐이란 걸 생각해요
You always smilebut in your eyes
당신은 항상 웃지만 당신의 눈은
Your sorrow shows
슬픔을 보이네요
yes, it shows
그래요, 보여요


No I can't forget tomorrow
나의 온 슬픔을 생각할 때
when I think of all my sorrow
내일을 잊을 수 없어요
When I had you there but then I let you go
내가 당신과 함께였을 때는 당신을 가게 했지요
And now it's only fair that I should let you know
그리고 이제 당신이 알아야 할 것을 알게 해야
what you should know
하는 것이 옳을 뿐이예요


I can't live
나는 살 수 없어요
if living is without you
만일 내 삶에 당신이 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
I can't give anymore
내가 더 이상 드릴 수 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
if living is without you
만일 내 삶에 당신이 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
I can't give anymore
내가 더 이상 드릴 수 없다면


Well I can't forget this evening
이 저녁에 당신이 떠난 것처럼
or your face as you were leaving
당신 얼굴도 잊지 못해요
But, I guess that's just the way the story goes
그러나, 얘기가 흘러갈 뿐이란 걸 생각해요
You always smilebut in your eyes
당신은 항상 웃지만 당신의 눈은
Your sorrow shows
슬픔을 보이네요
yes, it shows
그래요, 보여요


I can't live
나는 살 수 없어요
if living is without you
만일 내 삶에 당신이 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
I can't give anymore
내가 더 이상 드릴 수 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
if living is without you
만일 내 삶에 당신이 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
I can't give anymore
내가 더 이상 드릴 수 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
if living is without you
만일 내 삶에 당신이 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요
I can't give anymore
내가 더 이상 드릴 수 없다면
I can't live
나는 살 수 없어요



카페 >추억의 팝송.가요


글쓴이 : 허송| 원글보기




LIST